Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevrenizdeki camilere gidin, orada zaten insanların bıraktığı ayakkabıdan anlarsınız kim fakir kim zengin... İmamla da konuşabilirsiniz, tanıdığı çıkar. O ayakkabıların sahibinle konuşunca zaten çıkıyor dram hikayeleri. Yardım edecek insan çok. Ama takibini yapmak önemli. Bir kişi seçip onun geleceğini değiştirin, değeri paha biçilmez. Ama bu şekilde kime ne yardım gitti anlaşılmıyor. Ver parayı bakma arkana, olur mu öyle şey?
Benim ayakkabıya bakalım o zaman yardım toplayalım bana hocam?. Ayakkabı konusuna katılmıyorum. Ödemelerim gelmedi, üstüme birşeyler alamadım bu beni fakir göstermez veya cix bir ayakkabı zengin. Yani imamla konusmak yerine dediğin gibi birisinin hayatını değiştirmek daha iyidir. Fakat işte insanoğluna iyilikte yapsan elbet bir yerde nankörlük yapınca insanın zoruna gidiyor.

Saygı ve sevgilerimle.