Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade güzel bir site olmuş hocam. Teferruhatlı bir siteye çok ciddi de gereksinim yok zaten. Genel olarak köylüler facebook üzerinden takibini sağlıyor.
sağolasın hocam. aynen genelde facebook üzerinden bilgilendiriyoruz. boşa gitmesin diye yaptım öyle. pek fazla anlayan da olmadığı için beni de tasarım sponsoru yaptılar. halbuki tasarımdan çok anlamam editleme yaptım. tabi hiç yoktan iyidir.