BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İdareten bence gayet iyi hocam.
valla gönüllü olarak yapayım dedim. domaini denemek için almıştım 5-10 lira arası kod vardı dedim bari boşa gitmesin dernek sitesi yapalım.