Lise arkadaşlarımla beraber keyif çattığımız için benim durumum aynı değil hocam. İnsanlar eğlenmenin kafelerde oturmak ve telefon ekranlarına bakmak olduklarını düşündüğü müddetçe maalesef ki bu durum böyle devam edecek. Sevmediğiniz, samimiyetsiz insanlara yol verin gitsinler. Aramayın, sormayın, mesaj atmayın... Bir süre sonra onlar sizdeki değişikliği fark ederlerse eğer yazarlar, ararlar açmayın meşgule atın. İnsanların karakterlerine göre değer verin gitsin kısaca.