18 yaşındayım daha küçüğüm fakat hiç öyle arkadaşım olmadı hocam. Herkesle samimi birisiyimdir fakat bizim semtin suyunda var sanırım. Biz övünmeyi değilde bölmeyi, paylaşmayı seviyoruz beraber. Sanırım sizin ya ortamınızda ya da semtinizde bir sorun var :/