üstün alınma ama atalarımızın dediği gibi " bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyliyeyim "
Benim çevremde bu tarz insan hiç olmadı ve olmayacak.
Emin ol hocam bu muhabbeti yapanlar onun bunun çıkması ile geçiniyor. Genelde hep akrabalar bunu yapıyor. Arkadaş desen 3 dostum var onlarda bu tarz muhabbetler yok ama iş, akraba çevresinde genelde durum bundan ibaret