Astrakhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kibar nazik bir dille yazmışsın tebrik ediyorum bu nezaketinden ötürü ben yorum yapmıyorum bu kadar kibar olamam bu konuda evt .... gitsinler
İmzamı atıyorum.