Bence hiç gelmemelilerdi.Gelenler vatanını satıp burda bizim kız kardeşlerimize yan gözle bakan,hırsız,tecavüzcü alçakların teki.Bunları ülkemize getirenlerinde Allah belasını versin. Kendi ülkemizde biz mülteci olduk.