CinsAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde godaddy çakallık yapıp düşen domainizi regliyor size 100$ falan satmak için, eğer paranız hesabınızdan kesilmediyse ve o domaini kullanmayacaksanız boşverin.
Anladım ama düşmeden uzatılmış süresi bir sonraki yıla