WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sakın domain sahibine bana ücreti karşılığında mail açarmısınız diye bir teklifte bulunmayın ama hocam. güvenlik açısından çok tehlikeli.
Tamamdır hocam bu da aklımda olsun teşekkür ediyorum