Merhaba almak istediğim bir domain vardı fakat başkasında domain. Kendisine mail attım 500 dolara satabileceğini söyledi. Her neyse

site uzantılı mail almak için domain sahibi olmak zorunlu mu? Büyük ihtimalle öyle olduğunu düşünüyorum ama yine de sormak istedim. @blabla.com maili için blabla.com bende mi olmalı
Edit : sorumun cevabını aldım teşekkür ediyorum