Merhaba almak istediğim bir domain vardı fakat başkasında domain. Kendisine mail attım 500 dolara satabileceğini söyledi. Her neyse site uzantılı mail almak için domain sahibi olmak zorunlu mu? Büyük ihtimalle öyle olduğunu düşünüyorum ama yine de sormak istedim. @blabla.com maili için blabla.com bende mi olmalı

Edit : sorumun cevabını aldım teşekkür ediyorum