hocam siteyi silme repin olmuş ise büyük hesaplar arasında hitin devamı sağlanır bu da getiri demektir.
Hocam mecburen sileceğim sanırım. 10-15 lira bırakıyordu günlük. 3 gündür 0 gelir var demek ki büyük hesaplar yapmamış bu işlemden.
Aynı domainle hesap açsam olur mu? Yeni domain kurmak yerine?