ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İskanın ne işe yaradığını biliyor musun ? Özellikle istanbulda ?



İskan yeni yapıların temel sorunu oldu.Daha 2 yıllık kentsel dönüşümden yapılmış binaların iskanı yok.Kocaman plazaların iskanı yok ? Neden müthait yüzünden bilip bilmeden yazılıp çizilmiş.İskan alınabilmesi için %90 iş bitirim yazısı alınsa dahi müthait beyin belediyeye borcu varsa yine iskan verilmiyor.Bunlardan haberiniz yok.



Kardeşim iskanı olmayan daire alınır.Kat mülkiyetli yazmaz kat irtifakı yazar tapunda.Buna dikkat et.Arsa tapusu olmasın.İskan niye bu zamana kadar aınmamış önce bunu komşulara sor.Ben kendim iskansız binada oturmaktayım.Peki neden ? Müthait beyin belediyeye borcu var, bu borcu ödemiyor ayrıca projede panonun yerine farklı çizdirmişler.Belediye 1cm kaysa dahi kabul etmiyor ve yeniden proje istiyor.EEE haliyle müthait buna yanaşmıyor.%90 iş bitirim belgesi alıp suyumuzu ayırdık fakat elektrik ayrılmıyor.Neden çünkü kurum para istiyor.Hemde öyle böyle değil.Neymiş iskan olmadığı için bileğim kadar kablo 500m ilerideki trafodan binaya çekilecekmiş.Bunların tamamını bina olarak karşılamamız lazım mış. Peki iskan çıksaydı ne olacaktı diye sorunca direk abonelik alacaksınız gibi saçma sapan cevaplar veriyor elektrik idaresindeki memurlar.Açıkdan ben bu işi hallederim şu kadarı gözden çıkarın diyenler bile var.

istanbulda iskan işi ranta dönüşmüş durumda.Belediye iskanı vermemek donuna kadar soymak için bir ton eksik çıkarıyor.Yapıyorsun yönetmelik değişti diyip yaptığını bozdurup farklı şeyler yaptırıyorlar.

500,600 dairelik sitelerde iskan yok.Müthait ya kaçmış yada param bitti başınızın çaresine bakın diyor çoğu yerde.Çoğu müthait mahkemelik.Tabi bunları bilmeyen arkadaşlar bol keseden sallamış burda...
40a yakın imar affı projesi yaptım, tapularını aldırttım. En kötü yapı kayıt alıp binalarını tescillediler. Yapı kayıt alan taşınmazlarda iskan alabilmek söz konusu. Bireysel abonelikler yapılabilir. Yazılıp çizilmiş nasıl bir kelime bu mesajıma karşılık. Burada imar affından neden yararlanılmadığını sormuşum. İnsanlara yardımcı olmaya çalışıyorum fakat siz gelip bu mesajımı bile baltalıyorsunuz. Bi de alay eder gibi bunlardan haberiniz var mı diyposunuz Tesüf ederim. Cevap vermezseniz sevinirim.