36 yaşındayım ben Türkiye nin iyi halini hiç görmedim.Her dönem işsizlik ekonomik kriz sorunlar sorunlar.Bunun böyle olmasını Türkiye yi yönetmek sözünü geçirmek isteyen büyük devletler yapıyor.Gelişmemiş her ülkeye bunu yapıyorlar.Fakat bizler de sürekli şikayet ediyoruz.Felaket tellallığı yapıyoruz.En son nezaman kişisel gelişiminize zaman ayırdınız?En son nezaman kitap okudunuz?Soruyorum şikayet etmek ne fayda getiriyor?Karanlık odadasın odanın karanlığından şikayet ediyorsun aramaya başlasan belkide ışığı yakan düğmeyi bulacaksın.Karanlığı lanetlemek tense 1 mum yakın en sevdiğim sözdür.Çok duygusal bir milletiz bunu da bilenler bizi iyi kullanıyor.