Ferhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle diyorlar ama almıyorlar hocam, şahsen ben yaşadım 5 yıl bekledik kavga gürültü derken 5 yıl sonra zor aldırabildik. Belediyeye para vermemek için mi artık ne için almıyorlar bilmiyorum da bana 2 aya iskan hazır demişti sözleşme bile yapmıştık 5 yıl sonra ben umudu kesmişken binadakiler tepesine çöke çöke geçen ay aldırmışlar iskanı.

Yoksa binada eksik varmış, şu yokmuş gibi olaylar yaşamadık herşey tamdı, müteahhitin keyfini bekledik sadece 5 yıl boyunca.
belediyeye çok fazla para çıkmıyor. 2016 yılında ben de inşaat yaptım, 6 ayda Ümraniye gibi bir yerde iskan aldım. Ümraniye belediyesi çok sıkı denetleyen bir belediyedir.
biz iskan alırken 500 TL civarında cebimizden para çıktı.
ruhsat alırken belediye bizden teminat paraları almıştı, iskan aşamasına gelince o paraları iade ediyor, o paralarla iskan almıştık. zaten cebimizden çıktığı için Yok bildiğimiz bir paraydı.

iskan almak için zorlayan en büyük şey SGK ve proje uygunluktur. çok ufak şeylerle o kadar zorluyorlar ki insanı gerçekten biz şartları zorlamaSak iskanı almayı bırakabilirdik.

en basiti 4000 TL para harcayıp binaya su deposu yaptırdım. belediyeden iskan belgesi almamıza rağmen, İski'den gelen vatandaş su deposuna giden boruların dışarıdan gitmesini istedi. halbuki biz temel'den boruları saklayarak gitmiştik. yaptığımız işin heba olmasına mı üzülelim, yoksa yeni baştan pis bir görüntüyle iş yapacağımıza mı üzülelim...