SeaMs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman doğru araştırmamışsın dostum.
NetGSM kullanıyorum yıllık numara kullanım ve destek bedeli 9₺ veriyorum. Tavsiye ederim.
Bunun dışında konuşma hakkı veya sms atmak için sms almak istiyorsanız paket alıp ücret ödersiniz.
@SeaMs; Bizim bayiyilimizde olan SMS de para vermiyor Bazen dk ya bile para ödemiyor