İskan olmadan benim bildiğim elektrik su telefon vs alınamıyor belki yanlış biliyorum dur. Şuan ev kiraladım düğünden sonra oturacağım. Bina da iskan yok daha alınmamış emlakçı alınacak diyor inş alınır bina da şuan oturmadığım için tam detayı bilmiyorum ama elektrik şantiye elektriği ortak ödüyorlar su da sanırım aynı şekil de ödeniyor. Bir de daire için değil de yer için mi ne tapu alıyorsunuz vs değişik birşey açıkçası değer mi bana göre değmez iskanı olan daire bul daha mantıklı ileri de birşey olsa kafan ağrımaz