Ya emlakçıya göre zaten alacak iskanı diyor vs vs bir ton safsata anlatıyor. Yok elektrik su vermezlermiş yok kredi çıkmazmış sorunlu olsa vs resmen kafa bırakmadı emlakçı.
10 yıllık iskansız ev alınmaz diyorsun demi hocam?
imar barışına başvurulmuş mu başvurulmamış mı onu öğrenin. eğer imar barışına başvurulmuşsa ve yapı kayıt belgesi alınmışsa o iskan yerine geçiyor. ama imar barışına başvurulmamışsa %99.9 iskan alamazlar. 10 yıllık binaya iskan alıcaklarmış

o işler o kadar kolay değil