Şehire göre değişebiliyor fakat şunu belirtmek isterim. İmar affı ile çoğu olumsuzlukların üstü örtülebiliyor.Apartmanda büyük çoğunluk sağlandığı zaman tapu alınabilir. Tabi bu aşama zor ve biraz maliyetli bir süreç. Bunu da algılamak gerekir. Fazla kat var diye iskan vermeme olayı imar affı için geçerli değil. Yoksa zaten imar affının mantığı olmaz. Çok görmüşsünüzdür son 1 sene içinde kat çıkanı. Yine de detaylı araştırmak lazım. Teşekkürler alıntıladığınız için.
Böyle iskansız bir eve ziraatten kredi çıkar mı?