bir müteahhit olarak açıklama yapmaya çalışayim. bakın önce iskan nedir onu açıklayalım kısaca. iskan binanın en son projesine tamamen uygun yapılmasından sonra verilen bir belgedir. peki bu belgenin olmaması ne demek oluyor ? bina da projesine uygun olmayan şeyler yapılmış ki iskan alınamamış. mesela ya yan taraftaki arsaya tecavüz vardır. ya da projesinden büyük yapılmıştır (kaçak) ya fazla kat atılmıştır. buna benzer bir pürüzü mutlaka ama mutlaka vardır. bu sebepten ötürü iskansız binalar da bugün olmasa da ileride bir pürüz çıkabileceği riskini göze alarak daireyi almalısınız. detaylı bilgi istersen pm atabilirsin kardeşim...
Ya emlakçıya göre zaten alacak iskanı diyor vs vs bir ton safsata anlatıyor. Yok elektrik su vermezlermiş yok kredi çıkmazmış sorunlu olsa vs resmen kafa bırakmadı emlakçı.
10 yıllık iskansız ev alınmaz diyorsun demi hocam?