bu söylediğiniz olay tamamen katma değer meselesidir. katma değeri yüksek bir öğrenci değilseniz, ve okuduğunuz alan katma değerli bir bölüm değilse. doktor, mühendis, vs. sadece vakit öldürmeye yarıyor.
gelecekteki evladınız için en iyi öneri : eğer çocuğunuz çok kaliteli bir okul kazanmamışsa üniversiteye yollamayın.
ülkemizde gayet güzel kazanan meslekler var. tahsil gerektirmeyen meslekler. eli yatkın olduğu bir mesleğe dönersin emin olun aylık 6-7 bin liradan aşağıya para kazanamaz.
örnek vermek gerekirse iyi bir oto tamircisi fark etmez elektrikçisi veya motor tamircisi neredeyse bir doktor kadar para kazanır.
doktor minimum 30 yaşından sonra para kazanmaya başlar ve dünyanın eziyetini çeker. oto tamircisi 12 yaşından sonra para kazanmaya başlar.