Senin mantığına göre işsiz kalan herkes ülkeyi terk etsin 😀 . Ekmeğini yediğiniz kaba pislemek de nedir. İyi günler de olacak kötü günlerde. Sanki dertsizlik ten dert yanan kanadayız, hiç bi sosyal, ekonomik, jeopolitik, etnik, politik i, hainlik, terör sorunumuz yok gibi konuşmayın. Bu ülke nelerle aynı anda savaşmaya çalışıyor. Klavye başında artistik yapanlar tankın namlusunu görünce kadeh kaldırıp atm önünde sıra bekliyordu.
Ha birde şu forumda bile kaç tane ÜST DÜZEY PHP bilen YAZILIM ustası (öyle yazıyordu hakkında) kaç kişi ile görüştüm bi proje için i, projeyi görünce eee, kem küm, abii, şeyyy. Aynı projeyi yabancı yazılımcı lar la görüştüm adam bi kaç güne bitiririm diyor. Okumakla bitmiyor. Adamlar sürekli kendini geliştiriyor, çoğu şeyi okul dışında öğreniyor. Daha çok şey varda, neyse