BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullandığınız eklentiler ,botlar sorunlu.
mesajını silersen sevinirim. sadece bilgi amaçlı bugün 1 tane 2 tane işte hesabın görüntüsü vs için açtım konuyu ben. silersen bende mesajımı sileceğim kardeşim.