GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denedim fakat numara yasaklanıyor sürekli





0850 numara istemiyorum gerek yok. Araştırmıştım yıllık 150-250 arası bi masrafı var
O zaman doğru araştırmamışsın dostum.
NetGSM kullanıyorum yıllık numara kullanım ve destek bedeli 9₺ veriyorum. Tavsiye ederim.
Bunun dışında konuşma hakkı veya sms atmak için sms almak istiyorsanız paket alıp ücret ödersiniz.