Birçok arkadaşım staj yaptı bu yaz.. Başvurdukları onlarca yerden torpil istemişler.. Açık açık da söylemişler "Torpil olmadan, bir tanıdığınız olmadan staj yapmanız zor" diye. Ben dahi normalde ücret almam gerekirken torpile başvurmadığım için ücretsiz olarak yapmak zorunda kaldım. Hal böyleyken ne okumak işe yarar ne de herhangi bir alanda uzman haline gelmek. Uzmanlar işsiz olup ilkokul mezunları yüksek mevkilere getirilirse daha kötü günlerin gelmesi kaçınılmaz. Eğer kendiniz için iyi ve onurlu bir yaşam istiyorsanız ya inanılmaz başarılı olacaksınız ya da dil öğrenip yurt dışında geçerliği olan bir meslek öğrenip kaçacaksınız.