Oturduğum evde turkcell baya kötü çekiyor,
Bundan yillar önce iyi çekerdi, baz istasyonu yakınlarda vardı, baz istasyonun olduğu yere okul yaptilar, baz istasyonunu kaldırdılar, turkcell şuanda berbat çekiyor, superbox başvurusu yaptim, yetkili eve geldim, telefonundan speedtest yapti 1mb hiz değerleri çıkınca, kurulum yapmadan gitti yetkili
Baz istasyonu başvurusu için nereye başvurmam lazım