Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangisini tercih ediyorsunuz peki önerdiğiniz tat var mı? ben her aldığımda pringles original sade olanını alıyorum
Pahalı olduğu için alternatifleri pek deneyemiyoruz, Bende original gillerdenim