Arkadaşlar 10k takipci alınıcak, yalnız ücret ödemesi yarısı geldikten sonra yapmak istiyorum, dünkü konuma bakarsanız anlık 5k için 2 arkadaşa ücret gönderdim fakat islemi yapamadılar. geri iade alsamda zaman ve gönderme ücreti kaybı yaşadık.

Kesin gönderim saglayabilicek arkadaslar yazsın.

Ödeme sadece garanti yapabilirim,