Arkadaşlar 10k takipci alınıcak, yalnız ücret ödemesi yarısı geldikten sonra yapmak istiyorum, dünkü konuma bakarsanız anlık 5k için 2 arkadaşa ücret gönderdim fakat islemi yapamadılar. geri iade alsamda zaman ve gönderme ücreti kaybı yaşadık.
Kesin gönderim saglayabilicek arkadaslar yazsın.
Ödeme sadece garanti yapabilirim,