firmama muhasebeci alicagım, işkura ilan verdim yaklaşik 45-50 başvuru geldi çağirdim hepsini kendi formumuzu doldurdum inanın hepsinin mezun oldugu okulları ve çaliştigi firmalara bakiyorum ya yemin ederim böyle birşey yok

adam 2 üniversite bitirmiş, şok marketinde kasiyerlik yapmiş
adam bilmem ne mezunu 28 yaşinda sigortasız oralarda buralarda çalişmiş

inanın şok oluyorum bunca başvuruda bir tane görmedim ilkokul yada lise mezunu olup gelen en az 1 üniversite bitirip gelen kişiler var çok üzülüyorum böyle olunca adam inşaat mühendisi muhasebe ilanı için geliyor yaparim diyor başka altarnetifi yok ki ?