Küçük yaşta çok aç kaldığımız zamanlar olmuştur. Sadece bulgur pilavı ile öğünleri geçirdiğimiz günlerde oldu.
Çanakkale savaşında gördüğümüz videolarda sadece ekmek yiyenlerin yanında hiçbir şey.
Bu yıl Afrika'da gördüğüm açlık, bizim kaldığımız açlığa göre hiçbir şey değilmiş.