ademiray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak ettim nerede yaşıyorsun? 3.üniversiteyi okuyorsun 2 üniversite bitirmişsin kolayca iş bulabilirsin. İmkanın vardır heralde. Şube olarak da yurtdışı görünüyorsun gerçi ama anlaşılan o ki Türkiye de yaşıyorsun.. Bilemedim yani...
Bir süre denizcilik mesleğinde Rusya'da çalıştım. Maaşların düşmesi sebebiyle mesleği bıraktım. Resim öğretmenliğinde okuyorum şu an. Sen ne kadar uğraşsan da artık bırak devlet dairelerini, şirketlerde dahi dayın yoksa imkanın yok.