kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vodafone kullanıyorum ama her zaman demişimdir Turkcell bir ayrıcalık, ama bir de paketleri pahalı olmasa güzel olacak
Evet biraz pahalı ancak ödediğimiz paranın karşılığını veriyor.
Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nedense bir bana gülmüyor bu türkcell, geçen 50 TL Yükledim hücresel verimi açtığım an kullanım ücreti kesmiş.
Hocam bu durumun önüne geçmek için bir sefer toplu TL yüklerseniz 10-20 TL gibi, bu durumla karşılaşmazsınız.
BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
turkcell hiç f/p değil bana gereksiz yüksek geliyor fiyatları. Vodafone spor.
Evet F/P olmayabilir ancak tahmin ediyorum ki kullanıcılar benim gibi kalitesi ve çekim gücü gibi nedenlerden dolayı tercih ediyordur.