mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi gps ürünü kullanıyorsunuz acaba. Bi kaç sene evvel laptopum çalınmıştı bayağı canım yandı.
raspberry pi ile kodlandı hocam ürün.Modül ise yurtdışından sipariş verildi ortalama 25$-30$ dı sanırsam.



sReborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzinsiz kayıt almak suç demişsiniz de hocam 😊 kendi cihazınıza her hangi bir şey eklerken kimden izin alacaksınız.

Mesela başkasının facebook hesabının şifresini değiştirmek suçtur. Kendi hesabınızın şifresini değiştirirken izin alıyor musunuz 😊 Ne alakası var diyebilirsiniz ama aynı kapıya çıkıyor. Ses kaydının yasak olması karşıdakiden izin alınmadığı sürece geçerlidir. Kendi malınıza gps eklemek sizi suçlu yapmaz. Çünkü başkasının değil 😊
Teşekkürler