caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben konuyu anlamadım tam ama size ait ekipmanın son konumunu çalınması durumunda emniyete vermeniz neden suç olsun ki?
Bildiğim kadarıyla bunun ios'da cihazımı bul vs. tarzı uygulamaları da yok mu? aynı kapıya çıkıyor.
Doğru anladıysam bence suç değildir.
Doğru anlamışsınız hocam.