Desteğe yazdığımda pinterest kaynaklı sorun olduğunu yaklaşık 8 hafta içinde çözümlenecegini çözulmezse tekrar yazmamı söylemişti 4 5 hafta oldu sanırım.
İlgili maili de burada paylaşmıştım
https://www.r10.net/1075050820-post1.html
Hımmm Okay, Bekleyeceğiz anladığım kadarıyla. Teşekkür ettim ilgin için.