Fiziksel engeliniz yoksa ve oran %90'ın altındaysa faydalanamazsınız.
Böbrek nakli oldum 3 hafta önce, %70 oran verilebiliyor nakil hastalarına ama devletin saçmalığı bana ÖTV indirimi uygulamıyor. İlla diyalize girmek gerek. Kalp nakil hastası dahi ÖTV indiriminden faydalanamaz %90'a tamamlayamadıkça.