2-3 ay önce aldık
%90 ve üzeri ise rapor 1-3. derece vs herkes kullanabilir ama engellinin üzerine olacak ve 5 sene satılamayacak satılırsa ödenmeyen ötv ödenir.
%40-%89 arası ise kendisi kullanabilir ve engel durumuna göre tertibatlı olur.
bizimki %90 üzeriydi annem üzerine ben kullanıyorum.
2-3 ay önce %35 ötv indirimiyle aldık
şuan ötv %kaç ise sıfırlanır.
diyaliz ve birçok farklı kalıcı hastalığa rağmen halama vermiyorlar

"son gelen upgrade de 100 bin TL herhalde bunu gecen arabalar alınamıyordu tam bilmiyorum."
100 bine arabamı var allah aşkına açın bakın hyundai i20 bile 120 bin tl en az
son düzenlemeye göre fiyatı 247.400 TL altındaysa alınabilir motor silindir hacmi sınırıda kalktı.
Yani %40-%89 arasında rapora sahip olan kişinin alacağı araç tertibatlı olmak zorunda mı? Kendi adına tertibatsız araba alamıyor mu? Veya başka birini tahsis edemiyor mu?