90 yaşındaki anneannem e vermediler .
45 yaşında diyalize giren adam direkt aldı.
Tutarında tam olarak bilmiyorum lüks statüsü gibi bişi demişlerdi tam bilmiyorum.
Direkt 100 değil zaten ÖTV indirimi yapıldığında 100 e düşen diye biliyordum.
2-3 ay önce aldık
%90 ve üzeri ise rapor 1-3. derece vs herkes kullanabilir ama engellinin üzerine olacak ve 5 sene satılamayacak satılırsa ödenmeyen ötv ödenir.
%40-%89 arası ise kendisi kullanabilir ve engel durumuna göre tertibatlı olur.
bizimki %90 üzeriydi annem üzerine ben kullanıyorum.
2-3 ay önce %35 ötv indirimiyle aldık
şuan ötv %kaç ise sıfırlanır.
diyaliz ve birçok farklı kalıcı hastalığa rağmen halama vermiyorlar

"son gelen upgrade de 100 bin TL herhalde bunu gecen arabalar alınamıyordu tam bilmiyorum."
100 bine arabamı var allah aşkına açın bakın hyundai i20 bile 120 bin tl en az
son düzenlemeye göre fiyatı 247.400 TL altındaysa alınabilir motor silindir hacmi sınırıda kalktı.