Bende bir sorum sorayım
@MaBaa; eğer bilgin varsa cevaplarsan çok sevinirim.
Kız kardeşimin otizm'li kızı var %80 raporlu. Engelli maaşı alıyor. Bu durumda araç alabilir mi? Maaş kesilir diye korkusuna alamıyoruz.
Maaşın kesileceği hakkında bilgim yok ama sanmıyorum.
engellilerbiz forumunda soruna cevap bulabilirsin abi