Bende bir sorum sorayım @MaBaa; eğer bilgin varsa cevaplarsan çok sevinirim.

Kız kardeşimin otizm'li kızı var %80 raporlu. Engelli maaşı alıyor. Bu durumda araç alabilir mi? Maaş kesilir diye korkusuna alamıyoruz.