2-3 ay önce aldık

%90 ve üzeri ise rapor 1-3. derece vs herkes kullanabilir ama engellinin üzerine olacak ve 5 sene satılamayacak satılırsa ödenmeyen ötv ödenir.

%40-%89 arası ise kendisi kullanabilir ve engel durumuna göre tertibatlı olur.

bizimki %90 üzeriydi annem üzerine ben kullanıyorum.

2-3 ay önce %35 ötv indirimiyle aldık

şuan ötv %kaç ise sıfırlanır.



YusufATMACA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde 1 kez denedik şansımızı herkes oluyor diyor hevese kapılmayın tamamen doktorun heyet raporuna bağlı onunda kafaya göre veriyorlar.
Kalıcı bir sağlık hastalığı varsa böbrek yetmezliği , diyaliz gibi direkt veriyorlar.
diyaliz ve birçok farklı kalıcı hastalığa rağmen halama vermiyorlar
"son gelen upgrade de 100 bin TL herhalde bunu gecen arabalar alınamıyordu tam bilmiyorum."
100 bine arabamı var allah aşkına açın bakın hyundai i20 bile 120 bin tl en az

son düzenlemeye göre fiyatı 247.400 TL altındaysa alınabilir motor silindir hacmi sınırıda kalktı.