Bizde 1 kez denedik şansımızı herkes oluyor diyor hevese kapılmayın tamamen doktorun heyet raporuna bağlı onunda kafaya göre veriyorlar.
Kalıcı bir sağlık hastalığı varsa böbrek yetmezliği , diyaliz gibi direkt veriyorlar.
Hastanın adına oluyor 5 yıl biliyorum kimseye satamıyorsunuz son gelen upgrade de 100 bin TL herhalde bunu gecen arabalar alınamıyordu tam bilmiyorum.