Selamlar volkswagen polo 2000 var arkadaslar bazen marş basmıyor 30 45 dk civarı akü yeni değişti dinamo yeni değişti kömür yeni değişti sizce neden böyle birşey yapabilir fazla masraf çıkarır mı acaba