Merhaba,
Menü taşması çok problem değil ben üye girişi yaptığım için öyle görünüyor onu hallederim de logonun değişmiyor olması benim için sıkıntı.
Logoyu nasıl değiştirebilirim?
Arkadaşlar görsellerden sorun tam olarak anlaşılmamış sanırım. İlk mesajımdaki birinci fotoğrafta sayfa açıldığı hali ile alınmış menüyü gösteren ekran görüntüsü mevcut. İkincisi ise sayfayı aşağıya kaydırdıktan sonra mouse az yukarıya kaydırma yapınca çıkan menü. Sorunum ise ilk görselde logo kısmında site adı yazarken ikinci resimde ne yaptıysam oraya site adı yazdıramadım. Demo adı yazıyor. Tema yapımcısından destek istemeye çalıştım ancak ben bu temayı alalı baya zaman oldu ve destek süresi bitmiş bu nedenle destek forumuna erişemiyorum. Bu nedenle sizden yardım istemeyi uygun gördüm.