Abonelik paralı olacak , youtube alternatifi ücretsiz video sitesi açılacak 2-3 sene içersin'de arkadan gelen yeni kitle , nesil oraya kayacak . youtube bitecek. Sizce youtube böyle bir riski göze alır mı. Tabiki'de almaz.
abonelik ile bir bağı yok gibi gözüküyor " Reklamsız YouTube ve YouTube Music. Ayrıca YouTube Originalsa erişim. "
Youtube duyurdu zaten. Böyle bir bilginin bu kadar çarpıtılmış halde bu forumda yer alması çok saçma değil mi? Buradaki herkes Youtube ile yatıp youtube ile kalkan insanlar ama forumda açılan konuya bak.
Bundan bahsediyor olabilir misiniz? Bkz.
https://www.youtube.com/premium
konu ile tam ile bilgimiz olmadığından dolayı konu açtım, mesajı okursanız benimde kanalım var bilgilendirmeniz için teşekkür ederim