Açık parfüm tercih etmeyin gözünüzü seveyim. Sağlık para umrumda değil de ter kokusuyla birleşince inanılmaz iğrenç kokuyor. Ucuz ve açık olduğu hangi marka olursa olsun belli oluyor. Tavsiyem, eğer maddi imkanınız yoksa Hunca gibi markalardan parfüm alın. En ucuz markalı parfüm bile doldurma parfümden kat kat daha iyi. En azından alkol kokmuyor ve notaları oluyor. Doldurma ve çakma parfümler inanın berbat kokuyor. Hiç sıkmayın daha iyi Ya da deodorant sıkın. Parfüm ne için sıkılır? Güzel kokmak için. Etkileyici ve güzel kokmak istiyorsanız asla açık parfüm kullanmayın. Defacto ya da Lcw parfümlerine bile tamam. Yeter ki dandik parfümlerle toplu taşımaya binip mide bulandırmayın. Çok kötü kokuyor hepsi. Kadın erkek fark etmez. Naçizane bir tavsiye benimki. Benim maddi olarak imkanım kısıtlı ama yılda 1 parfüm alıyorum onu da en iyisinden almayı seçiyorum. Çünkü parfüm imzadır. Karakteri yansıtır. Kişinin seçimlerini ve kalitesini belli eder. Seçiminiz 20 liralık parfüm olursa etkisi de o ölçüde olur.