Yıllar önce rize'de çay bahçesi olan biri ile tanışmıştık. Diyordu ki eksper onay vermediği için icin çaykur'a satamadığım çayları diğer şirketler alıyor...
Ben şahsen caykur turist çayını beğeniyorum.
Şu earl grey ler falan şurup/ bitkisel çay içiyor hissi veriyor bana.
Lipton'un sarı paketi fena değildi ama sonradan bozdu biraz.
Tiryaki çayı bana biraz acı geliyor tam cay tadını alamıyorum.