Arkadaşlar bayramda rizeye gideceğim , Türkiye’nin en iyi çayı Giresun da yetişmektedir.Fakat az ürün olduğu için pek çok kimse bilmez bunu , kg fiyatı 150 tl olması lazım.Kayınpederimin rizede çay fabrikası var ismi esved çay , emin olun daha önce içtiğiniz çaylara benzer bir tadı yok.Her şeyi geçtim çaya tadını veren 4 koşul var.
Çayın Sürümü(Mayıs sürümü en kaliteli çaydır ) , Demlik(Seramik veya bakır),Pişirme(Odun ateşi-Soba) ve son olarak su kalitesi.Beni forumdan tanıyanlar az çok bilir , arkasında durmayacağım ürüne referans olmam.Hakkaten kaliteli çay içmek isteyen arkadaşlar yazsın bayramda adınıza kargolatayım.Bana da bir teşekkür yeterlidir.