ncAtaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
itiraz etmişmiydin? kendi kendine mi oldu
Benim dün ban açılmıştı.Hesabım eskiydi.Bu işler başlamadan önce açmıştım.Pin to pin değildi.Support güzel bir yazı yazdım.Gece baktım banı açmışlar

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi