Ben genelde m416 ile oynuyorum. İkinci silaha pek gerek kalmıyo Bazen yanına berly alıyorum. Bu olay biraz seninle ilgili. Çok seri olup sürekli atak halinde olman lazım skorunu yükseltmen için. Genelde sağlam skorla bitiriyorum. 2 gündür Silah Uzmanı görevi için uğraşıyorum hep 1 tanesi eksik tamamlayamıyorum çıldırıcam